Tyto webové stránky používají soubory cookie, aby zajistily nejlepší možný zážitek při návštěvě webových stránek. Další informace najdeš v našich zásadách ochrany osobních údajů. Chceš-li souhlasit s používáním druhotných souborů cookie, klikni na tlačítko "Souhlasím"
Všeobecné obchodní podmínky společnosti EVENT FOR FUN s.r.o.
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností EVENT FOR FUN s.r.o., IČO: 23086114, se sídlem Plzeňská 3352/156, 150 00 Praha 5 – Smíchov, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 421041 (dále jen „Poskytovatel“), a jejími zákazníky (dále jen „Zákazník“).
1.2. Podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
2. Služby Poskytovatele
2.1. Poskytovatel nabízí zejména následující služby:
pořádání kulturních, vzdělávacích a zábavních akcí,
pronájem a půjčování movitého vybavení pro akce,
reklamní a marketingové služby,
poskytování IT služeb a poradenství,
skladovací a balicí služby.
2.2. Konkrétní rozsah a specifikace služeb budou vždy stanoveny ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelem a Zákazníkem.
3. Uzavření smlouvy
3.1. Smlouva mezi Poskytovatelem a Zákazníkem je uzavřena na základě písemné objednávky Zákazníka a jejího písemného potvrzení Poskytovatelem.
3.2. Objednávka musí obsahovat specifikaci požadovaných služeb, termín a místo jejich poskytnutí, cenu a další podstatné náležitosti.
4. Cena a platební podmínky
4.1. Cena za poskytnuté služby je stanovena ve smlouvě.
4.2. Není-li ve smlouvě uvedeno jinak, je Zákazník povinen uhradit cenu před poskytnutím služeb na základě vystavené faktury se splatností 14 dnů od data vystavení.
4.3. V případě prodlení s platbou je Zákazník povinen uhradit Poskytovateli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
5. Práva a povinnosti smluvních stran
5.1. Poskytovatel se zavazuje poskytnout služby řádně a včas dle smlouvy.
5.2. Zákazník se zavazuje poskytnout Poskytovateli veškerou potřebnou součinnost k řádnému poskytnutí služeb.
5.3. Zákazník odpovídá za škody způsobené na pronajatém vybavení nad rámec běžného opotřebení.
6. Odstoupení od smlouvy
6.1. Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy písemným oznámením doručeným Poskytovateli nejpozději 14 dní před sjednaným termínem poskytnutí služeb.
6.2. V případě pozdějšího odstoupení je Zákazník povinen uhradit Poskytovateli storno poplatek ve výši:
50 % z ceny služeb při odstoupení 7–13 dní před termínem,
100 % z ceny služeb při odstoupení méně než 7 dní před termínem.
7. Reklamace
7.1. Zákazník je povinen uplatnit případné reklamace písemně bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 pracovních dnů od poskytnutí služeb.
7.2. Poskytovatel se zavazuje vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího obdržení.
8. Ochrana osobních údajů
8.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s platnými právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).
8.2. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných na webových stránkách Poskytovatele.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 25. března 2025.
9.2. Právní vztahy mezi Poskytovatelem a Zákazníkem se řídí právním řádem České republiky.
9.3. Případné spory budou řešeny před příslušným soudem v místě sídla Poskytovatele.